Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Dit geloof je toch niet na 15 jaar trouwe klant te zijn, ondanks onderstaande beloftes.

ONZE KLANTBELOFTES

Makkelijk werken Met ons product kan iedereen werken. Ook kunt u makkelijk samenwerken met uw administratie;
Betrouwbaarheid staat voorop Wij beseffen dat uw werk alleen voor u is. Beveiliging en privacy staan bij ons centraal;
Service met een glimlach Wij helpen u graag en op vriendelijke wijze. Dat mag u van ál onze medewerkers verwachten;
Voordelige keuze Wij bieden u een betaalbaar product, waarmee u zelf uw werkzaamheden kunt regelen;
Alles voor tevredenheid Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Zolang u niet tevreden bent, zijn wij ook niet tevreden.

Mooie woorden van een bedrijf, een bedrijf met een product wat ik al 15 jaar naar alle tevredenheid gebruik.
Laat ik nu een nieuwe laptop aangeschaft hebben en op een rustige zaterdagavond besluit om mijn huidige boekhouding over te zetten naar mijn nieuwe laptop.

Om bij te blijven check ik met regelmaat de site van SNELSTART voor de laatste updates. Zo ook deze bewuste avond omdat ik wist dat er inmiddels al een nieuwe versie beschikbaar was, mijn oude versie voldoet nog prima ,offline, maar de update had ik nog niet kunnen upgraden omdat deze niet op mijn huidige besturingssysteem werkte, Windows Vista, alleen onder het nieuwste besturingssysteem.

Dus dat is mooi, even inloggen, ik word via de site geadviseerd een update uit te voeren en krijg tevens een advies voor een nieuw pakket, dat beter bij mij past, toch prettig als er met de klant meegedacht wordt, Voor maar liefst het luttele bedrag van diverse euro's per maand ben ik wéér helemaal bij.

Overtuigd en zonder na te rekenen download en installeer ik het product. Binnen 3 dagen valt de rekening al op de mat, lekker snel van start die boekhouding daar. Dan sla ik steil achterover een prijsverhoging van 150% dus snel start ik mijn telefoon op en neem direct contact op met de ServiceDesk.

De service met een glimlach was ver te zoeken, ik moest maar een mailtje sturen want de klacht kon niet telefonisch aangenomen worden. Dus snel start ik mijn nieuwe laptop op en leg per mail uit wat ik gedaan had en het verzoek ingediend mijn aanschaf terug te draaien.

We hebben uw bericht in goede orde ontvangen maar terugdraaien nee, dat doen we niet, u had maar beter moeten opletten.

Wat een teleurstellende reactie zo na 15 jaar trouwe klant te zijn. Je krijgt niet eens een persoonlijke reactie, neen gewoon een standaard riedeltje. Nog maar een mail met het verzoek tot uitleg, waarom het niet mogelijk is mijn aanschaf terug te draaien en het bij het oude te laten, ik hoef niet te werken in de Cloud, offline is prima.

Reactie, helaas na 14 dagen toch even een herinnering dat ik nog geen antwoord had ontvangen op mijn laatste email.

Wederom een kort standaard antwoord, u kunt gewoon offline werken,mijn verzoek wordt blijkbaar niet door de SNELSTART ServiceDesk gelezen, wat een klant interesse SNELSTART.

Klantbeloftes hoezo? SNELSTART - een - Voordelige keuze - voor - Makkelijk werken - want -Betrouwbaarheid staat voorop - naast onze -Service met een glimlach - doen we - Alles voor tevredenheid - vooral voor onszelf als SNELSTART.

Vrij vertaald? SNELSTART - een - 150% duurder pakket - voor - samenwerking - want - u staat niet centraal - naast onze - onvriendelijk wijze - doen we - aan klanttevredenheid - vooral voor onszelf als SNELSTART.

U begrijpt dat ik als gevolg van al deze enorme mooie beloftes mijn abonnement reeds opgezegd heb, op mijn opzeggingmail was de reactie Snel, binnen 30 minuten was het geregeld, uiteraard met opzegtermijn van 1 jaar einddatum 8 januari 2018

SNELSTART toch jammer..